Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/3328
Назва: | Експериментальна модель формування готовності майбутніх учителів гуманітарного профілю до запобігання і розв’язання конфліктів у навчально- виховній роботі з учнями |
Інші назви: | Experimental model of formation of readiness of future teachers of a humanitarian profile for prevention and a resolution of conflicts in teaching and educational work with pupils |
Автори: | Розум, Катерина Вікторівна Rozum, Kateryna Viktorivna |
Ключові слова: | експериментальна модель майбутні вчителі гуманітарного профілю готовність до запобігання і розв’язання конфліктів experimental model future teachers of a humanitarian profile readiness for prevention and resolution of conflicts |
Дата публікації: | 2014 |
Видавництво: | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» |
Бібліографічний опис: | Розум К. В. Експериментальна модель формування готовності майбутніх учителів гуманітарного профілю до запобігання і розв’язання конфліктів у навчально- виховній роботі з учнями / К. В. Розум // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського : зб. наук. пр. — 2014. — № 7-8. — С. 172-179. |
Короткий огляд (реферат): | Стаття присвячена висвітленню сутності експериментальної моделі формування готовності майбутніх учителів гуманітарного профілю до запобігання та розв’язання конфліктів у навчально–виховній роботі з учнями, що лягла в основу формувального експерименту з підготовки студентів до зазначеної діяльності. The article reviews an essence of experimental model of formation of readiness of future teachers of a humanitarian profile for prevention and a resolution of conflicts in teaching and educational work with pupils, as pedagogical conditions of realization of the specified model acted: stimulation of development of moral, emotional and strong–willed qualities of future teachers of humanitarian disciplines; creation of the tolerant environment in student’s group; saturation of teaching and educational process by active methods, the resolutions of conflicts promoting formation at future teachers of skills. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/3328 |
Розташовується у зібраннях: | 2014 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Rozum.pdf | 705.16 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.