Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/3265
Title: | Становлення дидактичних основ сенсорного розвитку молодших учнів у класичний період |
Other Titles: | The becoming didactic basic of elementary school pupil’s perception development in the classical age |
Authors: | Барбашова, І. А. Barbashova, I. A. |
Keywords: | учні сприймання навчання розвиток зміст методи засоби форми підручник pupils development perception study content methods tools forms textbooks |
Issue Date: | 2013 |
Publisher: | Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського |
Citation: | Барбашова І. А. Становлення дидактичних основ сенсорного розвитку молодших учнів у класичний період / І. А. Барбашова // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. – Одеса : ПНПУ ім. К. Д. Ушинського. – 2013. – №5-6. – С. 45-52. |
Abstract: | У статті схарактеризовано ідеї видатних педагогів ХVІІ–ХІХ століть щодо формування чуттєвої сфери молодших школярів у таких аспектах: визначення ролі сприймання у пізнанні оточуючої дійсності; установлення провідних видів чуттів, які потребують вдосконалення; обрання методів дидактичного впливу на сенсорні процеси; застосування наочних засобів у навчанні перцепції. This article characterize the ideas of famous educators ХVІІ–ХІХ century about early pupils’ sensory areas formation, such as: defining role of perception in cognition of reality; establishment the main type of perception, which needs to development, using visual aids in teaching perception. |
URI: | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/3265 |
Appears in Collections: | 2013 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Barbashova.pdf | 525.1 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.