Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/3225
Назва: Педагогічні умови формування іншомовної професійно-ділової комунікативної компетентності майбутніх економістів
Інші назви: Pedagogical conditions of the future economists’ foreing language professional&business communication competence formation
Автори: Перевознюк, Наталія Миколаївна
Perevoznyuk, Natalia Mykolaivna
Ключові слова: іншомовна професійно–ділова комунікативна компетентність майбутніх економістів
педагогічні умови
інтеграційне середовище
future economists’ foreign language professional & business communication competence
pedagogical conditions
integrative environment
Дата публікації: 2014
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Перевознюк Н. М. Педагогічні умови формування іншомовної професійно-ділової комунікативної компетентності майбутніх економістів / Н. М. Перевознюк // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського : зб. наук. пр. — 2014. — № 5-6. — С. 47-52.
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто проблему визначення педагогічних умов формування іншомовної професійно–ділової комунікативної компетентності майбутніх економістів. Визначено сутність поняття “педагогічні умови”. Вперше запропонована можливість запровадження інтеграційного середовища як базової педагогічної умови, реалізація якої досягається шляхом запровадження низки підрядних умов. Розкрито експериментальну модель формування іншомовної професійно–ділової комунікативної компетентності майбутніх економістів.The article deals with the problem of defining pedagogical conditions of the future economists’ foreign language professional&business communication competence formation. The essence of the concept “pedagogical condition” as a notion is defined. The author suggests for the first time the possibility of implementation of the integrative environment as the basic pedagogical condition which is realized by fulfillment of several minor conditions. An experimental model of the future economists’ foreign language professional&business communication competence formation is developed.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/3225
Розташовується у зібраннях:2014

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Perevoznyuk.pdf1.03 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.