Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/3177
Title: | Особливості формування емпатійної культури майбутніх учителів початкової школи у педагогічному ВНЗ |
Authors: | Сакалюк, Оксана Олександрівна Sakalyuk, Oksana Olexandrivna |
Keywords: | професійно-педагогічна підготовка емпатія навчальна діяльність професійна здатність професійна індивідуальність the professional and pedagogical training empathy the scientific activity the professional ability the professional individuality |
Issue Date: | 2013 |
Publisher: | Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського |
Citation: | Сакалюк О. Особливості формування емпатійної культури майбутніх учителів початкової школи у педагогічному ВНЗ / О. Сакалюк // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. – Одеса : ПНПУ ім. К. Д. Ушинського. – 2013. – №3-4. – С. 248-252. |
Abstract: | У статті розглядається проблема створення особистісно зорієнтованого освітньо-розвивального середовища в педагогічному ВНЗ, у результаті взаємодії з яким у майбутнього вчителя початкової школи формується готовність до продуктивної професійно-педагогічної діяльності, що грунтується на емпатії, розумінні ним своєї індивідуальної сутності, створення власної педагогічної концепції. The article focuses on the problems of teaching staff training, the basis of which makes the principles of humanistic education, empathy and upbringing. One of the chief tasks is to create educational environment. The result of the environment must be teacher and pupil’s interaction. Professional training must contribute to the teacher’s understanding of his individual essence and the formation of his individual pedagogical conception. |
URI: | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/3177 |
Appears in Collections: | 2013 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Sakalyk.pdf | 503.3 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.