Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/3107
Title: Парадигмальний підхід до розробки змістово-процесуального компоненту педагогічної підготовки студентів у системі університетської освіти
Other Titles: The paradigm approach to the elaboration of the contents-process component of the students’ pedagogical training in the system of of the university education
Authors: Яблонська, Тетяна Миколаївна
Yablonska, Tetyana Mykolaivna
Keywords: парадигма
змістово-процесуальний підхід
педагогічна підготовка
рольові заняття та технології
парадигма
contents-process approach
pedagogical training
role lessons and technologies
Issue Date: 2012
Publisher: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Citation: Яблонська Т. М. Парадигмальний підхід до розробки змістово-процесуального компоненту педагогічної підготовки студентів у системі університетської освіти / Яблонська Т. М. // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. – Одеса : ПНПУ ім. К. Д. Ушинського. – 2012. – № 3-4. – С. 47-54.
Abstract: У статті подається теоретичне обґрунтування змістово-процесуального підходу до організації педагогічної підготовки студентів у системі університетської освіти, розкриваються його сутність та професіональний підхід. The theoretical ground of contents-process approach to the students’ pedagogical training organization in the system of the university education, its essence and the ways of realization in the teaching process are discovered.
URI: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/3107
Appears in Collections:2012

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Yablonskaya Tetyana Mykolaivna.pdf139.09 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.