Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/3107| Title: | Парадигмальний підхід до розробки змістово-процесуального компоненту педагогічної підготовки студентів у системі університетської освіти |
| Other Titles: | The paradigm approach to the elaboration of the contents-process component of the students’ pedagogical training in the system of of the university education |
| Authors: | Яблонська, Тетяна Миколаївна Yablonska, Tetyana Mykolaivna |
| Keywords: | парадигма змістово-процесуальний підхід педагогічна підготовка рольові заняття та технології парадигма contents-process approach pedagogical training role lessons and technologies |
| Issue Date: | 2012 |
| Publisher: | Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського |
| Citation: | Яблонська Т. М. Парадигмальний підхід до розробки змістово-процесуального компоненту педагогічної підготовки студентів у системі університетської освіти / Яблонська Т. М. // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. – Одеса : ПНПУ ім. К. Д. Ушинського. – 2012. – № 3-4. – С. 47-54. |
| Abstract: | У статті подається теоретичне обґрунтування змістово-процесуального підходу до організації педагогічної підготовки студентів у системі університетської освіти, розкриваються його сутність та професіональний підхід. The theoretical ground of contents-process approach to the students’ pedagogical training organization in the system of the university education, its essence and the ways of realization in the teaching process are discovered. |
| URI: | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/3107 |
| Appears in Collections: | 2012 |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| Yablonskaya Tetyana Mykolaivna.pdf | 139.09 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.