Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/3076
Назва: | Концепція антропологізму як сучасний підхід до вивчення та трансформації освітніх процесів в філософії освіти |
Інші назви: | The concept of anthropologism as a modern approach to the study and transformation of educational processes in the philosophy of education |
Автори: | Куба, Віктор Васильович Kuba, Viktor Vasylovych Куба, Виктор Васильевич |
Ключові слова: | концепція антропологізму трансформація освітніх процесів філософія освіти освітянський процес |
Дата публікації: | 2018 |
Видавництво: | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» |
Бібліографічний опис: | Куба В. В. Kонцепція антропологізму як сучасний підхід до вивчення та трансформації освітніх процесів в філософії освіти / В. В. Куба // Методологія та технологія сучасного філософського пізнання : матеріали ІV Міжнар. наук. конф. (25-26 травня 2018 р., Одеса). — Одеса, 2018. — С. 96-98. |
Короткий огляд (реферат): | Концепція антропологізму – філософії освіти – антропологічна концепція представляє собою комплекс різноманітних знань про людину і саме цей комплекс знань зробив її універсальною наукою про людину одночасно синкретичною (цільною, співвідношення різнорідних філософських начал в одну систему без їх об’єднання) чим відрізняється від еклектизму (вибираю (спосіб побудови філософської системи шляхом співвідношення різноманітних положень запозичених із інших філософських систем)) та динамічною. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/3076 |
Розташовується у зібраннях: | Методологія та технологія сучасного філософського пізнання (2018) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Kuba.pdf | 146.23 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.