Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/3076
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКуба, Віктор Васильович-
dc.contributor.authorKuba, Viktor Vasylovych-
dc.contributor.authorКуба, Виктор Васильевич-
dc.date.accessioned2019-08-13T09:55:44Z-
dc.date.available2019-08-13T09:55:44Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationКуба В. В. Kонцепція антропологізму як сучасний підхід до вивчення та трансформації освітніх процесів в філософії освіти / В. В. Куба // Методологія та технологія сучасного філософського пізнання : матеріали ІV Міжнар. наук. конф. (25-26 травня 2018 р., Одеса). — Одеса, 2018. — С. 96-98.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/3076-
dc.description.abstractКонцепція антропологізму – філософії освіти – антропологічна концепція представляє собою комплекс різноманітних знань про людину і саме цей комплекс знань зробив її універсальною наукою про людину одночасно синкретичною (цільною, співвідношення різнорідних філософських начал в одну систему без їх об’єднання) чим відрізняється від еклектизму (вибираю (спосіб побудови філософської системи шляхом співвідношення різноманітних положень запозичених із інших філософських систем)) та динамічною.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectконцепція антропологізмуuk
dc.subjectтрансформація освітніх процесівuk
dc.subjectфілософія освітиuk
dc.subjectосвітянський процесuk
dc.titleКонцепція антропологізму як сучасний підхід до вивчення та трансформації освітніх процесів в філософії освітиuk
dc.title.alternativeThe concept of anthropologism as a modern approach to the study and transformation of educational processes in the philosophy of educationuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Методологія та технологія сучасного філософського пізнання (2018)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Kuba.pdf146.23 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.