Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/3003
Title: | Технологічний підхід до організації процесу навчання у вищій педагогічній школі |
Other Titles: | Technological approach to the organization of the teaching process in the higher pedagogical school |
Authors: | Ажиппо, О. Ю. Azhyppo, O. Yu. |
Keywords: | технологічний підхід технологія освіти педагогічні технології навчання технічні засоби навчання модульно-рейтингова технологія дистанційне навчання і тестування студентів technological approach technology of education pedagogical technologies of teaching hardware’s in teaching module-rating technology controlled from distance teaching and testing of students |
Issue Date: | 2012 |
Publisher: | Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського |
Citation: | Ажиппо О. Ю. Технологічний підхід до організації процесу навчання у вищій педагогічній школі / О. Ю. Ажиппо // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. – Одеса : ПНПУ ім. К. Д. Ушинського. – 2012. – № 3-4. – С. 12-19. |
Abstract: | У даній статті розкриваються такі поняття як: технологія освіти, педагогічні технології навчання, технічні засоби навчання. Наводяться думки різних вчених щодо способу вираження суті педагогічної технології в навчанні студентів, а також представлені характеристики, які мають належити до технології навчання. Крім цього, в статті розкривається модульно-рейтингова технологія, дистанційне навчання і тестування студентів, які є найприйнятнішими для індивідуалізованого навчання студентів у рамках сучасних технологій. In the given article such notions open up as: technology of education, pedagogical technologies of teaching, hardware’s in teaching. It is led opinions of different scientists concerning the method of expression of essence of pedagogical technology in teaching of students, and also are sat for which have, attitude toward technology of teaching. Except for it module-rating technology, controlled from distance teaching, and testing of students opens up in the article, that are most acceptable to the individualized teaching of students within the framework of modern technologies. |
URI: | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/3003 |
Appears in Collections: | 2012 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Azhyppo O. Yu..pdf | 137.77 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.