Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/2714
Назва: | Запровадження полікультурної освіти майбутніх учителів початкових класів в сучасних соціокультурних умовах |
Інші назви: | Introduction of multicultural education of future teachers of elementary school in modern socio-cultural conditions |
Автори: | Атрощенко, Тетяна Олександрівна |
Ключові слова: | соціально-політичні процеси полікультурна освіта моделі полікультурної шкільної освіти етнопедагогічне середовище |
Дата публікації: | 2017 |
Видавництво: | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» |
Бібліографічний опис: | Атрощенко Т. О. Запровадження полікультурної освіти майбутніх учителів початкових класів в сучасних соціокультурних умовах / Т. О. Атрощенко // Освіта та соціалізація особистості : матеріали V Всеукр. інтернет-конф. (Одеса, Запоріжжя, 12-13 травня 2017 р.). — Одеса ; Запоріжжя, 2017. — С. 42-43. |
Короткий огляд (реферат): | Постає питання створення і налагодження конкретного механізму, в якому б етнічна самосвідомість виступала важливим чинником усвідомлення причетності до рідної етнічної культури, мови, традиції, розуміння її значення в консолідації української нації, у формуванні її національно-державних інтересів. Насамперед це стосується підготовки майбутнього вчителя початкових класів, першочергова функція якого – навчати і виховувати підростаюче покоління згідно до вимог та запитів сучасного світового співтовариства |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/2714 |
Розташовується у зібраннях: | Освіта та соціалізація особистості (2017) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Atroshchenko.pdf | 134.14 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.