Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/2682
Title: | Рівні сформованості професійно-педагогічної компетентності майбутніх учителів природничо-математичних дисциплін за індивідуальними освітніми траєкторіями |
Authors: | Коростіянець, Тамара Петрівна Korostiyanets, Tamara Petrivna |
Keywords: | професійна підготовка вчителя особистість педагогічна діяльність освіта виховання розвиток показники критерії навчання professional preparation of teacher personality pedagogical activity studies education development criteria indicators |
Issue Date: | 2011 |
Publisher: | Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського |
Citation: | Коростіянець Т.П. Рівні сформованості професійно-педагогічної компетентності майбутніх учителів природничо-математичних дисциплін за індивідуальними освітніми траєкторіями. / Т.П.Коростіянець // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. – Одеса : ПНПУ ім. К. Д. Ушинського. – 2011. – № 9-10. – С. 99-106. |
Abstract: | Стаття присвячена проблемі визначення рівнів сформованості професійно-педагогічної компетентності майбутніх учителів природничо-математичних дисциплін за індивідуальними освітніми траєкторіями, як характеристики якості процесу професійної підготовки студентів. The article is devoted to the problem of determining levels of the formation of professional and pedagogical competence of future teachers of natural-mathematical disciplines on individual educational trajectories, as the characteristics of the quality of the process of professional training of students. |
URI: | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/2682 |
Appears in Collections: | 2011 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Korostiyanets.pdf | 478.84 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.