Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/2682
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКоростіянець, Тамара Петрівна-
dc.contributor.authorKorostiyanets, Tamara Petrivna-
dc.date.accessioned2019-07-30T12:20:31Z-
dc.date.available2019-07-30T12:20:31Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationКоростіянець Т.П. Рівні сформованості професійно-педагогічної компетентності майбутніх учителів природничо-математичних дисциплін за індивідуальними освітніми траєкторіями. / Т.П.Коростіянець // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. – Одеса : ПНПУ ім. К. Д. Ушинського. – 2011. – № 9-10. – С. 99-106.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/2682-
dc.description.abstractСтаття присвячена проблемі визначення рівнів сформованості професійно-педагогічної компетентності майбутніх учителів природничо-математичних дисциплін за індивідуальними освітніми траєкторіями, як характеристики якості процесу професійної підготовки студентів. The article is devoted to the problem of determining levels of the formation of professional and pedagogical competence of future teachers of natural-mathematical disciplines on individual educational trajectories, as the characteristics of the quality of the process of professional training of students.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherПівденноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинськогоuk
dc.subjectпрофесійна підготовка вчителяuk
dc.subjectособистістьuk
dc.subjectпедагогічна діяльністьuk
dc.subjectосвітаuk
dc.subjectвихованняuk
dc.subjectрозвитокuk
dc.subjectпоказникиuk
dc.subjectкритеріїuk
dc.subjectнавчанняuk
dc.subjectprofessional preparation of teacheruk
dc.subjectpersonalityuk
dc.subjectpedagogical activityuk
dc.subjectstudiesuk
dc.subjecteducationuk
dc.subjectdevelopmentuk
dc.subjectcriteriauk
dc.subjectindicatorsuk
dc.titleРівні сформованості професійно-педагогічної компетентності майбутніх учителів природничо-математичних дисциплін за індивідуальними освітніми траєкторіямиuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:2011

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Korostiyanets.pdf478.84 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.