Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/263
Title: | Підготовка майбутніх учителів-філологів до організації позакласної творчої діяльності учнів загальноосвітніх закладів |
Other Titles: | Future teachers-Philologists' training for the organization of pupils' extracurricular creative activity in general educational institutions |
Authors: | Чайка, Олена Вікторівна Chayka, Olena Victorivna |
Keywords: | майбутні вчителі-філологи позакласна творча діяльність учнів педагогічні умови модель підготовки майбутніх вчителів-філологів до організації позакласної творчої діяльності учнів загальноосвітніх закладів експериментальна методика future teachers-philologists out-of-class creative activity of students pedagogical conditions model of training of future teachers of philology for the organization of extra-curricular creative activity of students of general educational institutions experimental methodology |
Issue Date: | 2018 |
Publisher: | Державний закад "Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського" |
Citation: | Чайка О. В. Підготовка майбутніх учителів-філологів до організації позакласної творчої діяльності учнів загальноосвітніх закладів : дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / Олена Вікторівна Чайка; наук. кер. Т. Ю. Осипова; Державний заклад "Південноукр. нац. пед. ун-т ім. К. Д. Ушинського". – Одеса, 2018. – 331 с. |
Abstract: | У дисертації подано теоретичне узагальнення і нове вирішення наукової проблеми підготовки учителів-філологів до організації позакласної творчої діяльності учнів загальноосвітніх закладів, що дозволило обґрунтувати та побудувати модель забезпечення цього процесу, розробити й експериментально перевірити педагогічні умови в системі професійної підготовки студентів у закладі вищої освіти. The dissertation presents a theoretical generalization and a new solution to the scientific problem of the preparation of philology teachers for the organization of extracurricular activities of students of general education institutions, which allowed to substantiate and construct a model for ensuring this process, to develop and experimentally test pedagogical conditions in the system of professional training of students at a higher education institution. |
URI: | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/263 |
Appears in Collections: | Дисертації |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Чайка Олена Вікторівна (к).pdf | 4.78 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.