Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 61 до 80 з 118
Дата випуску | Назва | Автор(и) |
2019 | Арт-технології як засіб реалізації соціокультурної змістової лінії на уроках української мови | Кучерява, Оксана Анатоліївна; Kucheryava, Oksana Anatoliіvna |
2019 | Символіка як метафоричне сприйняття та вербалізація навколишнього світу | Марчук, Людмила; Копусь, Ольга Антонівна; Kopus, Olga Antonivna |
2019 | Національна ідея в дзеркалі слова | Сподарец, Володимир Іванович; Spodarets, Volodymyr |
2020 | Сучасна українська мова: завдання для самостійної роботи Методичні рекомендації для здобувачів вищої освіти за першим (бакалаврським) рівнем ОПП Початкова освіта, спеціальність 013 Початкова освіта, (заочна форма навчання) | Мельник, Мирослава Романівна; Melnyk, Myroslava Romanivna; Марчук, Олена Іванівна; Marchuk, Olena Ivanivna |
2020 | Орфографічно-пунктуаційний практикум. Методичні рекомендації для здо-бувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня вищої освіти з галузі знань 01 «Освіта»за спеціальністю 014 Середня освіта (Українська мова і лі-тература) | Мельник, Мирослава Романівна; Melnyk, Myroslava Romanivna; Марчук, Олена Іванівна; Marchuk, Olena Ivanivna |
2014 | Символіка поетичної збірки Марії Матіос "Жіночий аркан у саду нетерпіння" | Хижняк, Ірина Анатоліївна; Khyzhniak, Iryna Anatoliivna |
2012 | Творчість Євгенії Кононенко крізь призму інтермедіальності | Хижняк, Ірина Анатоліївна; Khyzhniak, Iryna Anatoliivna |
2012 | Методика використання мультимедійних засобів навчання під час вивчення кінодраматургії у старшій школі | Хижняк, Ірина Анатоліївна; Khyzhniak, Iryna Anatoliivna; Буднік, Анжела Олександрівна; Budnik, Anzhela Olexandrivna |
2017 | Формування природознавчої компетентності студентів під час екскурсійних досліджень у природних парках, музеях | Прокопенко, Ліліана Іванівна; Prokopenko, Liliana Ivanivna |
2017 | Упровадження особистісно орієнтовної системи навчання в умовах модернізації педагогічної освіти | Тетьоркіна, В.; Погорелова, С. М.; Прокопенко, Ліліана Іванівна; Prokopenko, Liliana Ivanivna |
2017 | Стратегія вдосконалення освітньої діяльності в процесі підвищення кваліфікації працівників дошкільних навчальних закладів в Україні | Біда, О. А.; Прокопенко, Ліліана Іванівна; Prokopenko, Liliana Ivanivna; Чичук, А. П. |
2017 | Застосування інтерактивних технологій та створення особистіснозорієнтованих ситуацій на заняттях із української мови для студентів коледжу | Прокопенко, Ліліана Іванівна; Prokopenko, Liliana Ivanivna |
2015 | Розв’язання екологічних проблем рідного краю в ході розробки пізнавальних маршрутів у природу при проведенні навчальної практики з природознавства і краєзнавства в Харківській гуманітарно-педагогічній академії | Дехтярьова, О. О.; Прокопенко, Ліліана Іванівна; Prokopenko, Liliana Ivanivna; Тетьоркіна, В. А. |
2012 | Особливості організації навчальної практики з природознавства і краєзнавства в педагогічних вищих навчальних закладах | Прокопенко, Ліліана Іванівна; Prokopenko, Liliana Ivanivna; Тетьоркіна, В. А. |
2011 | Пошук ефективних шляхів підвищення якості освітніх послуг у ВНЗ | Прокопенко, Ліліана Іванівна; Prokopenko, Liliana Ivanivna; Біда, О. |
2011 | Методика проведення спецсемінару "Роль фразеології у професійному мовленні вчителя історії" | Прокопенко, Ліліана Іванівна; Prokopenko, Liliana Ivanivna |
2010 | О. А. Захаренко про роль учителя в самореалізації учня | Біда, О.; Прокопенко, Ліліана Іванівна; Prokopenko, Liliana Ivanivna |
2007 | Реалізація ідей утвердження загальнолюдських цінностей в Сахнівській школі | Прокопенко, Ліліана Іванівна; Prokopenko, Liliana Ivanivna; Біда, О.; Орлова, Н. |
2014 | Методичні аспекти дослідження інноваційних кластерних структур на регіональному рівні | Марчук, Олена Іванівна; Marchuk, Olena Ivanivna; Рудь, Н. Т. |
2011 | Структурно-типологічні параметри сполучникових порівняльних конструкцій у романі Марії Матіос "Солодка Даруся" | Марчук, Олена Іванівна; Marchuk, Olena Ivanivna |
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 61 до 80 з 118