Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/2598
Назва: | Науково-теоретичний та практичний компоненти професійної підготовленності майбутніх учителів фізичної культури до здоров’язберігаючої освіти школярів |
Інші назви: | Scientific-theoretical and practical components of the future pe teachers’ professional readiness to health-saving education of the schoolchildren |
Автори: | Джуринський, Петро Борисович Dzhurynskii, Petro Borysovych |
Ключові слова: | здоров’язберігаюча освіта культура здоров’я оздоровча освіта критерії професійної підготовленості рівні професійної готовності Health-saving education culture of health health-improving education criteria of professional readiness levels of professional readiness |
Дата публікації: | 2011 |
Видавництво: | Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського |
Бібліографічний опис: | Джуринський П.Б. Науково-теоретичний та практичний компоненти професійної підготовленності майбутніх учителів фізичної культури до здоров’язберігаючої освіти школярів. / П.Б. Джуринський // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. – Одеса : ПНПУ ім. К. Д. Ушинського. – 2011. – № 1-2. – С. 155-166. |
Короткий огляд (реферат): | В статті розглянуті критерії науково-теоретичного та практичного компонентів професійної підготовленості майбутніх учителів фізичної культури до здоров’язберігаючої освіти школярів. Установлено, що вчитель, який володіє рефлексивними вміннями, здатний визначати й оцінювати рівень сформованості особистої культури здоров’я й оздоровчої освіти школярів, вивчати й контролювати емоційний стан всіх суб’єктів взаємодії, оцінювати результативність оздоровчих технологій. In the article the criteria of scientific-theoretical and practical components the future PE teachers’ professional readiness to health-saving education of the schoolchildren have been analysed.The teacher, who has ref lective skills, can evaluate the levels of formation of personal culture of health and health-improving education of pupils, study and supervise the emotional state of all subjects of the interaction, estimate the productivity of health-improving technologies. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/2598 |
Розташовується у зібраннях: | 2011 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
PetrDzhurinsky.pdf | 552.39 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.