Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/2598
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Джуринський, Петро Борисович | - |
dc.contributor.author | Dzhurynskii, Petro Borysovych | - |
dc.date.accessioned | 2019-07-23T13:02:47Z | - |
dc.date.available | 2019-07-23T13:02:47Z | - |
dc.date.issued | 2011 | - |
dc.identifier.citation | Джуринський П.Б. Науково-теоретичний та практичний компоненти професійної підготовленності майбутніх учителів фізичної культури до здоров’язберігаючої освіти школярів. / П.Б. Джуринський // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. – Одеса : ПНПУ ім. К. Д. Ушинського. – 2011. – № 1-2. – С. 155-166. | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/2598 | - |
dc.description.abstract | В статті розглянуті критерії науково-теоретичного та практичного компонентів професійної підготовленості майбутніх учителів фізичної культури до здоров’язберігаючої освіти школярів. Установлено, що вчитель, який володіє рефлексивними вміннями, здатний визначати й оцінювати рівень сформованості особистої культури здоров’я й оздоровчої освіти школярів, вивчати й контролювати емоційний стан всіх суб’єктів взаємодії, оцінювати результативність оздоровчих технологій. In the article the criteria of scientific-theoretical and practical components the future PE teachers’ professional readiness to health-saving education of the schoolchildren have been analysed.The teacher, who has ref lective skills, can evaluate the levels of formation of personal culture of health and health-improving education of pupils, study and supervise the emotional state of all subjects of the interaction, estimate the productivity of health-improving technologies. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського | uk |
dc.subject | здоров’язберігаюча освіта | uk |
dc.subject | культура здоров’я | uk |
dc.subject | оздоровча освіта | uk |
dc.subject | критерії професійної підготовленості | uk |
dc.subject | рівні професійної готовності | uk |
dc.subject | Health-saving education | uk |
dc.subject | culture of health | uk |
dc.subject | health-improving education | uk |
dc.subject | criteria of professional readiness | uk |
dc.subject | levels of professional readiness | uk |
dc.title | Науково-теоретичний та практичний компоненти професійної підготовленності майбутніх учителів фізичної культури до здоров’язберігаючої освіти школярів | uk |
dc.title.alternative | Scientific-theoretical and practical components of the future pe teachers’ professional readiness to health-saving education of the schoolchildren | uk |
dc.type | Article | uk |
Appears in Collections: | 2011 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
PetrDzhurinsky.pdf | 552.39 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.