Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/2572
Title: | Застосування комп’ютерних симуляцій при вивченні розділу «оптика» : методичні рекомендації для студентів |
Other Titles: | The use of computer simulations when studying the section "Optics" methodical recommendations for students |
Authors: | Совкова, Тетяна Сократівна Sovkova, Tetiana Sokrativna |
Keywords: | методичні рекомендації комп’ютерні симуляції оптика віртуальний фізичний практикум комп’ютеризований експеримент віртуальні лабораторії methodical recommendations computer simulations optics virtual physical practice computerized experiment virtual labs |
Issue Date: | 2018 |
Publisher: | Державний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського» |
Citation: | Совкова Т. С. Застосування комп’ютерних симуляцій при вивченні розділу «оптика» : методичні рекомендації для студентів / Т. С. Совкова; Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського», каф. фізики. – Одеса : ПНПУ імені К. Д. Ушинського, 2018. – 25 с. |
Abstract: | В даній методичній розробці представлені рекомендації до впровадження у навчання віртуальних симуляцій з оптичних явищ при різних формах організації навчального процесу. Особливе значення, в тому числі в навчанні фізики, набуває експеримент, який є критерієм правильності теоретичної моделі фізичних явищ. Впровадження у навчальний процес в педагогічному університеті таких методів навчання фізики, як комп’ютеризований та віртуальний експеримент, поєднання реального й віртуального експерименту, створює умови для активної пізнавальної і практично зорієнтованої діяльності студентів. In this methodical work the recommendations for the introduction of teaching virtual simulations on optical phenomena in various forms of organization of the educational process are presented. Particular importance, including in the study of physics, becomes an experiment, which is a criterion for the correctness of the theoretical model of physical phenomena. Implementation of such methods of teaching physics as a computerized and virtual experiment in a pedagogical university, a combination of real and virtual experiment, creates conditions for active cognitive and practically oriented student activity. |
URI: | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/2572 |
Appears in Collections: | Кафедра фізики |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Sovkova Tetiana Sokrativna.pdf | 1.14 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.