Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/2543
Назва: | Наступність у реалізації міжпредметних зв’язків у навчанні математики та інформатики в 5 класі |
Інші назви: | Continuity in the implementation of interdisciplinary learning of mathematics and computer science in 5th grade |
Автори: | Брескіна, Лада Валентинівна Брескина, Лада Валентиновна Breskina, Lada Valentynivna |
Ключові слова: | міжпредметні зв’язки математика інформатика системи числення Geogebra запис математичних виразів мови програмування |
Дата публікації: | 2016 |
Видавництво: | Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського |
Бібліографічний опис: | Брескіна Л. В. Наступність у реалізації міжпредметних зв’язків у навчанні математики та інформатики в 5 класі // Реалізація наступності в математичній освіті:реалії та перспективи : матеріали всеукраїнської науково-практичної конференції (15-16 вересня 2016 р., м. Одеса). — Одеса, Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського, 2016. — С. 69-62. |
Короткий огляд (реферат): | Проведений аналіз реалізації міжпредметних зв'язків при вивченні математики. Запропонований певний зв'язок тем математики та інформатики. Запропоновано використання програми GeoGebra а також пропедевтика вивчення запису математичних виразвів мовою програмування С.Был проведен анализ реализации межпредметных связей при изучении математики. Предложена связь тем математики и информатики. Предложено использование программы GeoGebra а также пропедевтика изучения записи математических выражений на языке программирования С.The interdisciplinary learning of mathematics and computer science was analyzed. The usage of GeoGebra software and the propedeutics of programming language C in scope of basic arithmetic operations learning were proposed. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/2543 |
Розташовується у зібраннях: | Реалізація наступності в математичній освіті: реалії та перспективи (2016) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Breskina 2016.pdf | 409.96 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.