Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/2533
Title: | Історико-генетичний підхід у реалізації наступності в навчанні математики |
Other Titles: | Historical-genetic approach in realization of continuity in teaching mathematics |
Authors: | Дідківська, Т. В. Сверчевська, І. А. |
Keywords: | історія математики визначні задачі прості числа |
Issue Date: | 2016 |
Publisher: | Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського |
Citation: | Дідківська Т. В., Сверчевська І. А. Історико-генетичний підхід у реалізації наступності в навчанні математики // Реалізація наступності в математичній освіті:реалії та перспективи : матеріали всеукраїнської науково-практичної конференції (15-16 вересня 2016 р., м. Одеса). — Одеса, Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського, 2016. — С. 162-165. |
Abstract: | Історія математики розглядається як основа здійснення наступності в навчанні математики. Як приклад розглядається можливе вивчення теми "Прості числа" в курсі "Алгебра і теорія чисел". При цьому важлива роль відводиться визначним історичним задачам.История математики рассматривается как основа осуществления преемственности при обучении математике. Как пример рассматривается возможное изучение темы "Простые числа" в курсе "Алгебра и теория чисел". При этом важная роль отводится замечательным историческим задачам.The paper deals with the history of mathematics as a foundation for continuity in teaching mathematics. Studying "Prime Numbers" topic in "Algebra and Number Theory" course is considered as an example. Furthermore, famous historical problems have an important role to play in the proposed approach. |
URI: | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/2533 |
Appears in Collections: | Реалізація наступності в математичній освіті: реалії та перспективи (2016) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Didkivska, Sverchevska 2016.pdf | 410.09 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.