Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/2533
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Дідківська, Т. В. | - |
dc.contributor.author | Сверчевська, І. А. | - |
dc.date.accessioned | 2019-07-18T11:30:04Z | - |
dc.date.available | 2019-07-18T11:30:04Z | - |
dc.date.issued | 2016 | - |
dc.identifier.citation | Дідківська Т. В., Сверчевська І. А. Історико-генетичний підхід у реалізації наступності в навчанні математики // Реалізація наступності в математичній освіті:реалії та перспективи : матеріали всеукраїнської науково-практичної конференції (15-16 вересня 2016 р., м. Одеса). — Одеса, Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського, 2016. — С. 162-165. | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/2533 | - |
dc.description.abstract | Історія математики розглядається як основа здійснення наступності в навчанні математики. Як приклад розглядається можливе вивчення теми "Прості числа" в курсі "Алгебра і теорія чисел". При цьому важлива роль відводиться визначним історичним задачам.История математики рассматривается как основа осуществления преемственности при обучении математике. Как пример рассматривается возможное изучение темы "Простые числа" в курсе "Алгебра и теория чисел". При этом важная роль отводится замечательным историческим задачам.The paper deals with the history of mathematics as a foundation for continuity in teaching mathematics. Studying "Prime Numbers" topic in "Algebra and Number Theory" course is considered as an example. Furthermore, famous historical problems have an important role to play in the proposed approach. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського | uk |
dc.subject | історія математики | uk |
dc.subject | визначні задачі | uk |
dc.subject | прості числа | uk |
dc.title | Історико-генетичний підхід у реалізації наступності в навчанні математики | uk |
dc.title.alternative | Historical-genetic approach in realization of continuity in teaching mathematics | uk |
dc.type | Article | uk |
Розташовується у зібраннях: | Реалізація наступності в математичній освіті: реалії та перспективи (2016) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Didkivska, Sverchevska 2016.pdf | 410.09 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.