Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/2529
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorФедосєєв, С. Е.-
dc.contributor.authorЗабранський, В. Я.-
dc.date.accessioned2019-07-18T11:15:38Z-
dc.date.available2019-07-18T11:15:38Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationФедосєєв С. Е., Забранський В. Я. Діагностика та оцінювання комунікативно-діалогових умінь старшокласників під час інтерактивного навчання математики // Реалізація наступності в математичній освіті:реалії та перспективи : матеріали всеукраїнської науково-практичної конференції (15-16 вересня 2016 р., м. Одеса). — Одеса, Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського, 2016. — С.114-117.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/2529-
dc.description.abstractУ роботі аналізується зміст понять «оцінювання», «оцінка», «бал» в контексті інтерактивного навчання старшокласників математики. Автори виділяють завдання оцінювання, пропонують засоби оцінювання на інтерактивних уроках математики. В работе анализируется содержание понятий «оценивание», «оценка», «балл» в контексте интерактивного обучения старшеклассников математике. Авторы выделяют задания оценивания, предлагают средства оценивания на интерактивных уроках математики.The paper analyzes the concept of "assessment", "rating", "mark" in the context of senior pupils interactive teaching of mathematics. The authors identify the tasks of assessment, offer tools of assessment on interactive mathematics lessons.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherПівденноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинськогоuk
dc.subjectоцінкаuk
dc.subjectоцінюванняuk
dc.subjectбалuk
dc.subjectзавдання оцінюванняuk
dc.subjectзасоби оцінюванняuk
dc.subjectінтерактивне навчанняuk
dc.subjectматематикаuk
dc.titleДіагностика та оцінювання комунікативно-діалогових умінь старшокласників під час інтерактивного навчання математикиuk
dc.title.alternativeDiagnosis and assessment of senior pupils communicative and interactive abilities in interactive teaching of mathematicsuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Реалізація наступності в математичній освіті: реалії та перспективи (2016)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Fedoseev, Zabransky 2016.pdf411.01 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.