Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
                
    
    http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/2461| Назва: | Спільне та відмінне у формуванні поняття «величина» в фізиці та геометрії | 
| Інші назви: | General and characterized in the formation of "quantity" concept in physics and geometry | 
| Автори: | Снігур, Т. О. | 
| Ключові слова: | геометрична величина фізична величина види величин вимірювання величин  | 
| Дата публікації: | 2016 | 
| Видавництво: | Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського | 
| Бібліографічний опис: | Снігур Т. О. Спільне та відмінне у формуванні поняття «величина» в фізиці та геометрії // Реалізація наступності в математичній освіті:реалії та перспективи : матеріали всеукраїнської науково-практичної конференції (15-16 вересня 2016 р., м. Одеса). — Одеса, Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського, 2016. — С. 105-108. | 
| Короткий огляд (реферат): | У статті розглянуто особливості формування поняття величина в шкільних курсах фізики та геометрії. Звертається увага на спільне та відмінне на основних етапах вивчення цих величин.В статье рассмотрены особенности формирования понятия величина в школьных курсах физики и геометрии. Уделено внимание общему и различному на основных этапах изучения этих величин.The article describes the features of the formation of the concept of quantity in the school course of physics and geometry. | 
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/2461 | 
| Розташовується у зібраннях: | Реалізація наступності в математичній освіті: реалії та перспективи (2016) | 
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| Snihur 2016.pdf | 405.37 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити | 
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.