Please use this identifier to cite or link to this item:
                
    
    http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/2439| Title: | Роль наступності та спадкоємності у створенні творчого середовища в процесі навчання математики | 
| Other Titles: | Role of sequence and succession in creation of creative environment in the process of educating to mathematics | 
| Authors: | Чашечникова, О. С. | 
| Keywords: | навчання математики творче середовище  | 
| Issue Date: | 2016 | 
| Publisher: | Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського | 
| Citation: | Чашечникова О. С. Роль наступності та спадкоємності у створенні творчого середовища в процесі навчання математики // Реалізація наступності в математичній освіті:реалії та перспективи : матеріали всеукраїнської науково-практичної конференції (15-16 вересня 2016 р., м. Одеса). — Одеса, Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського, 2016. — С. 120-123. | 
| Abstract: | Розглянуті особливості реалізації принципу послідовності та спадкоємності при створенні творчого середовища в процесі навчання математики. Розглянуто особливості реалізації принципу наступності при створенні творчого середовища у процесі навчання математики.Рассмотрены особенности реализации принципа последовательности и преемственности при создании творческой среды в процессе обучения математике. The features of realization of principle of sequence and succession are considered at creation of creative environment in the process of educating to mathematics. | 
| URI: | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/2439 | 
| Appears in Collections: | Реалізація наступності в математичній освіті: реалії та перспективи (2016) | 
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| Сhashechnikova 2016.pdf | 393.8 kB | Adobe PDF | View/Open | 
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.