Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23936
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorТрачук, Сергій Васильович-
dc.contributor.authorХолодова, Ольга Світозарівна-
dc.contributor.authorГен, Янь-
dc.contributor.authorЛьо, Сянюй-
dc.contributor.authorФан, Юсінь-
dc.date.accessioned2025-11-28T11:26:02Z-
dc.date.available2025-11-28T11:26:02Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationТрачук С. В. Рухова активність китайських дітей 13–14 років за вимірюванням міжнародного опитувальника IPAQ / С. В. Трачук, О. С. Холодова, Я. Ген, С. Льо, Ю. Фан // Olympicus : науковий журнал. – 2025. – № 3. – С. 225-231.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23936-
dc.description.abstractАктуальність проблеми. Сучасні міжнародні рекомендації щодо здорового способу життя визнають щоденну рухову активність ключовим чинником гармонійного фізичного та психосоціального розвитку дітей і підлітків. У країнах Азії, зокрема в Китаї, фіксується негативна тенденція до зменшення рівня рухової активності серед школярів, що зумовлює потребу в системному моніторингу й адаптації освітньої політики. Незважаючи на національні реформи та цільові програми («Здоровий Китай 2030»), рівень залучення дітей до щоденної активності не відповідає критеріям ВООЗ. Особливо актуальним є аналіз вікових і гендерних особливостей у структурі щоденної рухової активності, що дає змогу визначити пріоритетні групи для інтервенцій. Мета статті – визначити рівень рухової активності китайських дітей 13–14 років за допомогою Міжнародного опитувальника фізичної активності (IPAQ) та проаналізувати вікові й статеві відмінності у показниках частоти та тривалості рухової активності. Relevance. Current international recommendations on a healthy lifestyle recognize daily physical activity as a key factor in the harmonious physical and psychosocial development of children and adolescents. In Asian countries, particularly China, a negative trend has been observed in decreasing levels of physical activity among school-aged children, which necessitates systematic monitoring and adaptation of educational policies. Despite national reforms and targeted programs (e.g., Healthy China 2030), the level of children's engagement in daily physical activity does not meet WHO guidelines. A detailed analysis of age- and gender-specific characteristics of daily physical activity is essential to identify priority groups for targeted interventions. The aim of this study is to assess the level of physical activity among Chinese children aged 13–14 years using the International Physical Activity Questionnaire (IPAQ) and to analyze age and gender differences in frequency and duration of activity.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectрухова активністьuk
dc.subjectпідліткиuk
dc.subjectкитайські школяріuk
dc.subjectпомірна інтенсивністьuk
dc.subjectходьбаuk
dc.subjectphysical activityuk
dc.subjectadolescentsuk
dc.subjectChinese schoolchildrenuk
dc.subjectmoderate intensityuk
dc.subjectwalkinguk
dc.titleРухова активність китайських дітей 13–14 років за вимірюванням міжнародного опитувальника IPAQuk
dc.title.alternativePhysical activity of chinese children aged 13–14 years assessed by the international physical activity questionnaire (IPAQ)uk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:2025

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
PHYSICAL ACTIVITY.pdf344.13 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.