Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23915
Назва: Сутність поняття «виконавська синергія» та її прояв у вокально-сценічній діяльності
Автори: Кьон, Наталя Георгіївна; Koehn, Natalya Georgiivna
Koehn, Natalya Georgiivna
Ван Ченчен
Ключові слова: синергія
вокальне мистецтво
емоційний інтелект
комунікативна взаємодія
ансамблеве мислення
художня інтерпретація
педагогічна взаємодія
Дата публікації: 2025
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К.Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Ван Ченчен. Сутність поняття «виконавська синергія» та її прояв у вокально-сценічній діяльності / Ван Ченчен, Н. Кьон // Музична та хореографічна освіта в контексті культурного розвитку суспільства. Матеріали і тези ХІ Міжнародної конференції молодих учених та студентів (Одеса 24-25 жовтня 2025 р.). – Т.1. – Одеса : ПНПУ імені К. Д. Ушинського, 2025. – С. 94-97.
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто феномен синергії у вокально- виконавській діяльності як умову досягнення художньо-образної цілісності та духовної єдності виконавців. Визначено роль емоційного інтелекту, емпатії й комунікативної взаємодії у формуванні ансамблевого мислення. Обґрунтовано, що синергія є інтегративним принципом, який поєднує психологічні, педагогічні та художньо-інтерпретаційні аспекти вокального мистецтва.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23915
Розташовується у зібраннях:Музична та хореографічна освіта в контексті культурного розвитку суспільства (2025) Т.1.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
29.pdf663.15 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.