Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23915| Title: | Сутність поняття «виконавська синергія» та її прояв у вокально-сценічній діяльності |
| Authors: | Кьон, Наталя Георгіївна; Koehn, Natalya Georgiivna Koehn, Natalya Georgiivna Ван Ченчен |
| Keywords: | синергія вокальне мистецтво емоційний інтелект комунікативна взаємодія ансамблеве мислення художня інтерпретація педагогічна взаємодія |
| Issue Date: | 2025 |
| Publisher: | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К.Д. Ушинського» |
| Citation: | Ван Ченчен. Сутність поняття «виконавська синергія» та її прояв у вокально-сценічній діяльності / Ван Ченчен, Н. Кьон // Музична та хореографічна освіта в контексті культурного розвитку суспільства. Матеріали і тези ХІ Міжнародної конференції молодих учених та студентів (Одеса 24-25 жовтня 2025 р.). – Т.1. – Одеса : ПНПУ імені К. Д. Ушинського, 2025. – С. 94-97. |
| Abstract: | У статті розглянуто феномен синергії у вокально- виконавській діяльності як умову досягнення художньо-образної цілісності та духовної єдності виконавців. Визначено роль емоційного інтелекту, емпатії й комунікативної взаємодії у формуванні ансамблевого мислення. Обґрунтовано, що синергія є інтегративним принципом, який поєднує психологічні, педагогічні та художньо-інтерпретаційні аспекти вокального мистецтва. |
| URI: | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23915 |
| Appears in Collections: | Музична та хореографічна освіта в контексті культурного розвитку суспільства (2025) Т.1. |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.