Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23908Full metadata record
| DC Field | Value | Language |
|---|---|---|
| dc.contributor.author | Chen Chunyang | - |
| dc.contributor.author | Линенко, Алла Францівна | - |
| dc.contributor.author | Lynenko, Alla Frantsevna | - |
| dc.date.accessioned | 2025-11-27T08:57:56Z | - |
| dc.date.available | 2025-11-27T08:57:56Z | - |
| dc.date.issued | 2025 | - |
| dc.identifier.citation | Chen Chunyang. Interpretative culture as the basis of professional formation of future piano teachers / Chen Chunyang, А. Lynenko // Музична та хореографічна освіта в контексті культурного розвитку суспільства. Матеріали і тези ХІ Міжнародної конференції молодих учених та студентів (Одеса 24-25 жовтня 2025 р.). – Т.1. – Одеса : ПНПУ імені К. Д. Ушинського, 2025. – С. 77-79. | uk |
| dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23908 | - |
| dc.description.abstract | The problem of interpretation in musical art is one of the central issues in contemporary music-pedagogical discourse. Its comprehension requires the integration of philosophical, aesthetic, and practical approaches, since interpretation encompasses not only the analytical understanding of a musical text but also its creative realization. | uk |
| dc.language.iso | en | uk |
| dc.publisher | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К.Д. Ушинського» | uk |
| dc.subject | piano teachers | uk |
| dc.subject | interpretative culture | uk |
| dc.subject | musical art | uk |
| dc.subject | music-pedagogical discourse | uk |
| dc.title | Interpretative culture as the basis of professional formation of future piano teachers | uk |
| dc.title.alternative | Інтерпретаційна культура як основа професійного становлення майбутніх викладачів фортепіано | uk |
| dc.type | Article | uk |
| Appears in Collections: | Музична та хореографічна освіта в контексті культурного розвитку суспільства (2025) Т.1. | |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.