Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23863| Title: | Інтеграція народного інструментарію в освітній процес: методичні інновації навчання гри на сопілці та кларнеті |
| Authors: | Барановська, Ірина Барановський, Юрій |
| Keywords: | інтеграція народного інструментарію навчання гри на сопілці інновації навчання гри на кларнеті музичні здібності дітей урок музичного мистецтва |
| Issue Date: | 2025 |
| Publisher: | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» |
| Citation: | Барановська І. Інтеграція народного інструментарію в освітній процес: методичні інновації навчання гри на сопілці та кларнеті / І. Барановська, Ю. Барановський // Музична та хореографічна освіта в контексті культурного розвитку суспільства. Матеріали і тези ХІ Міжнародної конференції молодих учених та студентів (Одеса 24-25 жовтня 2025 р.). – Т.1. – Одеса : ПНПУ імені К. Д. Ушинського, 2025. – С. 38-40. |
| Abstract: | Інтерес до інтеграції народного інструментарію зумовлений потребою у збереженні української музичної традиції, популяризацією фольклору серед молоді, доступністю інструментів для навчання, а також прагненням до формування універсального виконавця, здатного працювати у різних жанрових і стильових контекстах. Сопілка, на відміну від кларнета, є технічно простішою, що дозволяє швидше досягати перших результатів, підвищуючи мотивацію до навчання. Обидва інструменти належать до групи духових, мають схожі принципи звуковидобування, однак різняться культурним навантаженням і технічним рівнем, що відкриває можливість використовувати сопілку як підготовчий або паралельний інструмент у навчанні гри на кларнеті. |
| URI: | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23863 |
| Appears in Collections: | Музична та хореографічна освіта в контексті культурного розвитку суспільства (2025) Т.1. |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| Baranovskaya.pdf | 984.42 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.