Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23756| Title: | Особливості розвитку слухового сприйняття у дітей старшого дошкільного віку з тяжкими порушеннями мовлення |
| Authors: | Горбатюк, Олена Леонідівна Horbatiuk, Olena Молявко, К. О. |
| Keywords: | діти стршого дошкільного віку слухове сприйняття тяжке порушення мовлення ТПМ |
| Issue Date: | 2025 |
| Publisher: | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К.Д. Ушинського» |
| Citation: | Горбатюк О. Л. Особливості розвитку слухового сприйняття у дітей старшого дошкільного віку з тяжкими порушеннями мовлення / О. Л. Горбатюк, К. О. Молявко // Проблеми реабілітації: Збірник наукових праць, Одеса, / редколегія О.Ф.Форостян та ін. – Одеса: видавець Букаєв Вадим Вікторович, 2025. – С. 54-57. |
| Abstract: | Слухове сприйняття є базовою передумовою розвитку мовлення та формування комунікативної компетентності дитини. У старшому дошкільному віці саме слухове сприйняття забезпечує можливість повноцінного оволодіння звуковою стороною мови, розвитку фонематичних процесів і мовленнєвої пам’яті. Діти з тяжкими порушеннями мовлення мають значні труднощі у диференціації звуків, розрізненні інтонацій та ритміко-мелодичної структури мовлення, що негативно впливає на якість їх мовленнєвого розвитку. Низький рівень сформованості слухового сприйняття призводить до уповільнення темпів засвоєння лексико-граматичного матеріалу та обмежує комунікативні можливості дитини. Попри важливість даної проблеми, питання розвитку слухового сприйняття у дітей із тяжкими порушеннями мовлення потребує подальшого теоретичного обґрунтування та практичного вирішення. Необхідність удосконалення педагогічних підходів і логопедичних технологій актуалізує дослідження цієї теми. Отже, проблема розвитку слухового сприйняття в дітей старшого дошкільного віку з тяжкими порушеннями мовлення має значну наукову та практичну значущість. |
| URI: | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23756 |
| Appears in Collections: | 2025 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.