Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23752
Назва: Особливості формування лексичної складової на уроках читання у роботі з дітьми молодшого шкільного віку з ТПМ
Автори: Галущенко, Вікторія Іванівна
Galushchenko, Viktoriya Ivanivna
Ткаченко, І. Г.
Ключові слова: лексична складова
молодший шкільний вік
уроки читання
ТПМ
Дата публікації: 2025
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К.Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Галущенко В. І. Особливості формування лексичної складової на уроках читання у роботі з дітьми молодшого шкільного віку з ТПМ / В. І. Галущенко, І. Г. Ткаченко // Проблеми реабілітації: Збірник наукових праць, Одеса, / редколегія О.Ф.Форостян та ін. – Одеса: видавець Букаєв Вадим Вікторович, 2025. – С. 45-50.
Короткий огляд (реферат): Актуальність теми цієї статті полягає в тому, що в даний час гостро стоїть питання, яке стосується виховання та навчання молодшого шкільного віку з тяжкими порушеннями мовлення. За даними статистики спостерігається зростання кількості тих, хто навчається в класах дітей з тяжкими порушеннями мовлення за останні роки. Варто враховувати те, що діти з обмеженими можливостями здоров'я – це діти віком від 0 до 18 років, які мають тимчасові чи постійні порушення у фізичному чи психічному розвитку та потребують створення спеціальних умов отримання освіти. [1; 3; 5]
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23752
Розташовується у зібраннях:2025

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
12.pdf488.5 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.