Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23752| Назва: | Особливості формування лексичної складової на уроках читання у роботі з дітьми молодшого шкільного віку з ТПМ |
| Автори: | Галущенко, Вікторія Іванівна Galushchenko, Viktoriya Ivanivna Ткаченко, І. Г. |
| Ключові слова: | лексична складова молодший шкільний вік уроки читання ТПМ |
| Дата публікації: | 2025 |
| Видавництво: | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К.Д. Ушинського» |
| Бібліографічний опис: | Галущенко В. І. Особливості формування лексичної складової на уроках читання у роботі з дітьми молодшого шкільного віку з ТПМ / В. І. Галущенко, І. Г. Ткаченко // Проблеми реабілітації: Збірник наукових праць, Одеса, / редколегія О.Ф.Форостян та ін. – Одеса: видавець Букаєв Вадим Вікторович, 2025. – С. 45-50. |
| Короткий огляд (реферат): | Актуальність теми цієї статті полягає в тому, що в даний час гостро стоїть питання, яке стосується виховання та навчання молодшого шкільного віку з тяжкими порушеннями мовлення. За даними статистики спостерігається зростання кількості тих, хто навчається в класах дітей з тяжкими порушеннями мовлення за останні роки. Варто враховувати те, що діти з обмеженими можливостями здоров'я – це діти віком від 0 до 18 років, які мають тимчасові чи постійні порушення у фізичному чи психічному розвитку та потребують створення спеціальних умов отримання освіти. [1; 3; 5] |
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23752 |
| Розташовується у зібраннях: | 2025 |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| 12.pdf | 488.5 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.