Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23666
Назва: Педагогічний артистизм майбутніх викладачів музичного мистецтва в парадигмі герменевтичного підходу
Інші назви: Pedagogical artistism of future music teachers in the paradigm of the hermeneutic approach
Автори: Линенко, Алла Францівна
Lynenko, Alla Frantsevna
Ключові слова: artistry
pedagogical artistry of musician
future teachers of musical art
profes-sional success
motivation for achievement
hermeneutics
pedagogy of understanding
her-meneutic approach
technology
drama-hermeneutics
self-presentation
артистизм
педагогічний артистизм музиканта
майбутні викладачі музичного мистецтва
мотивація досягнення
професійна успішність
герменевтика
педагогіка розуміння
герменевтичний підхід
технологія
драмогерменевтика
самопрезентація
Дата публікації: 2025
Видавництво: Видавничий дiм «Гельветика»
Бібліографічний опис: Линенко А. Ф. Педагогічний артистизм майбутніх викладачів музичного мистецтва в парадигмі герменевтичного підходу / А. Ф. Линенко // Південноукраїнські мистецькі студії. Науковий журнал. – 2025. – №3. – С. 50-55.
Короткий огляд (реферат): Стаття присвячена актуальній проблемі формування педагогічного артистизму майбутніх викладачів музичного мистецтва в контексті професійної успішності. На засадах теоретичних розвідок провідних учених розкривається сутність феноменів: «артистизм», «педагогічний артистизм», «педагогічний артистизм музиканта», «герменевтичний підхід». Згідно з метою статті її методологія базується на герменевтичному підході, зокрема на принципах педагогічної герменевтики (організації простору розуміння в освітньому процесі; встановленні міжособистісних відносин на основі діалогу, емпатії, толерантності; розвитку здатності до рефлексії, саморозуміння та усвідомлення себе як майбутнього професіонала). Репрезентовано визначення професійної успішності майбутніх викладачів музичного мистецтва, а також сутність педагогічного артистизму музикантів, який складається з: музично-педагогічної майстерності, культури, інструментально-професійної компетентності, вирізняється використанням творчого й герменевтичного підходів у педагогічній діяльності. The article is devoted to the urgent problem of formation of pedagogical artistry of future teachers of musical art in the context of professional success. On the basis of theoretical researches of leading scientists the essence of phenomena is revealed: “artistry”, “peda-gogical artistry”, “pedagogical artistry of a musician”, hermeneutic approach, principles of pedagogical hermeneutics: organization of space of understanding in the educational pro-cess in the system “teacher – student”; establishment of interpersonal relations on the basis of dialogue, empathy, tolerance; development of ability to reflection, self-understanding and awareness of oneself as a future professional. The definition of professional success of future teachers of musical art is represented, as well as the essence of the pedagogical artistry of musicians, which consists of: musical and pedagogical skill, culture, instrumental and professional competence, is marked by the use of creative and hermeneutic approaches in pedagogical activity.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23666
Розташовується у зібраннях:№3 (2025)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Pedagogical artistism.pdf213.32 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.