Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23539| Title: | Інформаційно-комунікаційні технології як ресурс ефективної взаємодії закладу дошкільної освіти та сім’ї у формуванні ключових компетентностей дітей |
| Other Titles: | Information and communication technologies as a resource for effective interaction between preschool education institutions and families in the development of key competencies in children |
| Authors: | Листопад, Олексій Анатолійович Lystopad, Oleksii Anatoliyovych Листопад, Наталя Леонідівна Lystopad, Natalia |
| Keywords: | інформаційно-комунікаційні технології заклад дошкільної освіти сім’я партнерська взаємодія діти дошкільного віку ключові компетентності освітній процес information and communication technologies preschool education institution family partnership preschool children key competencies educational process |
| Issue Date: | 2025 |
| Publisher: | ХОІППО ім. А. Назаренка |
| Citation: | Листопад О. А. Інформаційно-комунікаційні технології як ресурс ефективної взаємодії закладу дошкільної освіти та сім’ї у формуванні ключових компетентностей дітей О. А. Листопад, Н. Л. Листопад // Дошкільна освіта в Україні: актуальні проблеми, досвід та перспективи: зб. наук. та наук.-метод. праць [ред. кол.: В. І. Очеретянко (гол.) та ін.]. - Хмельницький : ХОІППО ім. А. Назаренка, 2025. - С. 184–191. |
| Abstract: | Розглянуто можливості використання інформаційно-комунікаційних технологій як ресурсу ефективної взаємодії закладу дошкільної освіти та сім’ї у процесі формування ключових компетентностей дітей дошкільного віку. Визначено форми й методи застосування інформаційно-комунікаційних технологій (онлайн-платформи, мобільні додатки, електронні портфоліо, інтерактивні ресурси), які сприяють підвищенню ефективності освітнього процесу та забезпечують постійний зворотний зв’язок між учасниками освітнього процесу. Акцентовано на потенціалі використання інформаційно-комунікаційних технологій у розвитку соціальної, комунікативної, інформаційної та когнітивної компетентностей дітей. The possibilities of using information and communication technologies as a resource for effective interaction between preschool education institutions and families in the process of forming key competencies in preschool children are considered. The forms and methods of applying information and communication technologies (online platforms, mobile applications, electronic portfolios, interactive resources) that contribute to improving the effectiveness of the educational process and ensure constant feedback between participants in the educational process are identified. Emphasis is placed on the potential of using information and communication technologies in the development of children's social, communicative, informational and cognitive competencies. |
| URI: | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23539 |
| Appears in Collections: | Кафедра дошкільної педагогіки |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| Lystopad.pdf | 487.9 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.