Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23539
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЛистопад, Олексій Анатолійович-
dc.contributor.authorLystopad, Oleksii Anatoliyovych-
dc.contributor.authorЛистопад, Наталя Леонідівна-
dc.contributor.authorLystopad, Natalia-
dc.date.accessioned2025-11-06T10:22:00Z-
dc.date.available2025-11-06T10:22:00Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationЛистопад О. А. Інформаційно-комунікаційні технології як ресурс ефективної взаємодії закладу дошкільної освіти та сім’ї у формуванні ключових компетентностей дітей О. А. Листопад, Н. Л. Листопад // Дошкільна освіта в Україні: актуальні проблеми, досвід та перспективи: зб. наук. та наук.-метод. праць [ред. кол.: В. І. Очеретянко (гол.) та ін.]. - Хмельницький : ХОІППО ім. А. Назаренка, 2025. - С. 184–191.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23539-
dc.description.abstractРозглянуто можливості використання інформаційно-комунікаційних технологій як ресурсу ефективної взаємодії закладу дошкільної освіти та сім’ї у процесі формування ключових компетентностей дітей дошкільного віку. Визначено форми й методи застосування інформаційно-комунікаційних технологій (онлайн-платформи, мобільні додатки, електронні портфоліо, інтерактивні ресурси), які сприяють підвищенню ефективності освітнього процесу та забезпечують постійний зворотний зв’язок між учасниками освітнього процесу. Акцентовано на потенціалі використання інформаційно-комунікаційних технологій у розвитку соціальної, комунікативної, інформаційної та когнітивної компетентностей дітей. The possibilities of using information and communication technologies as a resource for effective interaction between preschool education institutions and families in the process of forming key competencies in preschool children are considered. The forms and methods of applying information and communication technologies (online platforms, mobile applications, electronic portfolios, interactive resources) that contribute to improving the effectiveness of the educational process and ensure constant feedback between participants in the educational process are identified. Emphasis is placed on the potential of using information and communication technologies in the development of children's social, communicative, informational and cognitive competencies.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherХОІППО ім. А. Назаренкаuk
dc.subjectінформаційно-комунікаційні технологіїuk
dc.subjectзаклад дошкільної освітиuk
dc.subjectсім’яuk
dc.subjectпартнерська взаємодіяuk
dc.subjectдіти дошкільного вікуuk
dc.subjectключові компетентностіuk
dc.subjectосвітній процесuk
dc.subjectinformation and communication technologiesuk
dc.subjectpreschool education institutionuk
dc.subjectfamilyuk
dc.subjectpartnershipuk
dc.subjectpreschool childrenuk
dc.subjectkey competenciesuk
dc.subjecteducational processuk
dc.titleІнформаційно-комунікаційні технології як ресурс ефективної взаємодії закладу дошкільної освіти та сім’ї у формуванні ключових компетентностей дітейuk
dc.title.alternativeInformation and communication technologies as a resource for effective interaction between preschool education institutions and families in the development of key competencies in childrenuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Кафедра дошкільної педагогіки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Lystopad.pdf487.9 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.