Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23529
Title: Дослідження інклюзивної компетен-тності майбутніх вихователів
Authors: Коргун, Лариса Миколаївна
Korhun, Larysa Mykolayivna
Keywords: майбутні вихователі
інклюзивна компетентність
інклюзія
Issue Date: 2025
Publisher: ТОВ «Лерадрук»
Citation: Коргун Л. М. Дослідження інклюзивної компетен-тності майбутніх вихователів / Л. М. Коргун // Педагогічний альманах «Актуальні проблеми дошкільної освіти: теорія та практика»: збірник матеріалів V Всеукраїнської конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених (6 листопада 2025 року). Одеса: Видавництво ТОВ «Лерадрук», 2025. Вип. V. С. 153-160.
Abstract: Впровадження інклюзивної освіти в Україні та її реа-лізація в закладах освіти, зокрема закладах дошкільної освіти, тема, яка сьогодні набуває все більшої актуальності та практичної необхідності. Інклюзія визнає право кожної дитини на отримання якісної освіти, незалежно від її інди-відуальних потреб та обмежень. Інклюзивна освіта стає ключовим принципом навчання у новій української школі. Прийнятий в 2024 році Закон «Про дошкільну освіту» де-кларує «доступність дошкільної освіти, як сукупність га-рантованих прав і можливостей для їх реалізації з ураху-ванням індивідуальних особливостей, потреб і можливос-тей кожної дитини у здобутті дошкільної освіти; створення умов, зокрема інклюзивного освітнього середовища, для здобуття дошкільної освіти дітьми з особливими освітніми потребами з урахуванням особливостей їхнього розвитку та у спосіб і формах, які є для них найбільш зручними та ефективними». З вище приведеного зрозуміло, що забезпе-чення доступу до якісної дошкільної освіти для дітей з різ-ними освітніми потребами вимагає розширення професій-них компетентностей педагогів та значної трансформації їх підготовки.
URI: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23529
Appears in Collections:Актуальні проблеми дошкільної освіти: теорія та практика (2025)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
20.pdf3.5 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.