Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23499
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЛистопад, Олексій Анатолійович-
dc.contributor.authorLystopad, Oleksii Anatoliyovych-
dc.contributor.authorМардарова, Ірина Костянтинівна-
dc.contributor.authorMardarova, Iryna Kostyantynivna-
dc.date.accessioned2025-11-03T14:17:10Z-
dc.date.available2025-11-03T14:17:10Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationЛистопад О. А. Кібергігієна і кібербезпека освітньо-цифрового середовища / О. А. Листопад, І. К. Мардарова // Безпека дітей в Інтернеті: попередження, освіта, взаємодія: збірник матеріалів ІV Всеукраїнської науково-практичної конференції, м. Кропивницький, 10-14 лютого 2025 року / уклад. С. М. Єфіменко; за заг. ред. Г. В. Скрипки. Кропивницький: КЗ «КОІППО імені Василя Сухомлинського», 2025. - С. 152–157.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23499-
dc.description.abstractРозглянуто поняття кібергігієни та кібербезпеки як ключових складників сучасного освітньо-цифрового середовища. Проаналізовано сутність і зміст кібергігієнічної культури учасників освітнього процесу, її значення для безпечного використання інформаційно-комунікаційних технологій. Визначено основні напрями формування навичок безпечної поведінки в цифровому просторі у педагогів і здобувачів освіти. Окреслено педагогічні умови забезпечення кібербезпеки в закладах освіти, зокрема через систематичну просвітницьку діяльність, використання інтерактивних форм навчання, розроблення внутрішніх політик безпеки та підвищення цифрової компетентності. Зроблено висновок, що формування культури кібергігієни є невід’ємною складовою цифрової грамотності та важливим чинником розвитку безпечного освітнього середовища. The concepts of cyber hygiene and cyber security as key components of the modern educational digital environment are considered. The essence and content of cyber hygiene culture among participants in the educational process and its importance for the safe use of information and communication technologies are analysed. The main directions for the formation of safe behaviour skills in the digital space among teachers and students are identified. The pedagogical conditions for ensuring cybersecurity in educational institutions are outlined, in particular through systematic educational activities, the use of interactive forms of learning, the development of internal security policies, and the improvement of digital competence. It is concluded that the formation of a culture of cyber hygiene is an integral part of digital literacy and an important factor in the development of a safe educational environmentuk
dc.language.isootheruk
dc.publisherКропивницький: КЗ «КОІППО імені Василя Сухомлинськогоuk
dc.subjectкібергігієнаuk
dc.subjectкібербезпекаuk
dc.subjectцифрова компетентністьuk
dc.subjectосвітньо-цифрове середовищеuk
dc.subjectцифрова грамотністьuk
dc.subjectбезпечна поведінкаuk
dc.subjectінформаційна культураuk
dc.subjectcyber hygieneuk
dc.subjectcyber securityuk
dc.subjectdigital competenceuk
dc.subjecteducational digital environmentuk
dc.subjectdigital literacyuk
dc.subjectsafe behaviouruk
dc.subjectinformation culturuk
dc.titleКібергігієна і кібербезпека освітньо-цифрового середовищаuk
dc.title.alternativeCyber hygiene and cybersecurity in the educational digital environmentuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Кафедра дошкільної педагогіки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Mardarova Iryna.pdf932.17 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.