Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23495
Назва: Розвиток пізнавальної ініціативності майбутніх педагогів: розвідувальний експеримент
Інші назви: Developing cognitive initiative in future teachers: an exploratory experiment
Автори: Мардарова, Ірина Костянтинівна
Mardarova, Iryna Kostyantynivna
Гуданич, Наталія Миколаївна
Hudanych, Nataliia
Ключові слова: пізнавальна ініціативність
розвиток пізнавальної ініціативності
педагоги дошкільної освіти
cognitive initiative
development of cognitive initiative
preschool teachers
Дата публікації: 2025
Видавництво: Одес. нац. ун-т ім. І. І. Мечникова
Бібліографічний опис: Мардарова І. К., Гуданич Н. М. Розвиток пізнавальної ініціативності майбутніх педагогів: розвідувальний експеримент. Ідеї. Практики. Перспективи сучасної освіти: наук.-метод. альм. : у 2-х ч. / за ред. В. І. Труби, М. І. Ніколаєвої, С. П. Гвоздій. Одеса : Одес. нац. ун-т ім. І. І. Мечникова, 2025. Ч. 2. С. 33–42.
Короткий огляд (реферат): У дослідженні проаналізовано поняття «ініціативність», «пізнавальна ініціативність»; визначено сутність поняття «пізнавальна ініціативність майбутніх педагогів дошкільної освіти», схарактеризовано основні етапи розвитку пізнавальної ініціативності майбутніх педагогів дошкільної освіти в умовах закладу вищої освіти, описано розвідувальний експеримент розвитку пізнавальної ініціативності майбутніх педагогів дошкільної освіти, наведено приклади анкет щодо визначення особливостей розвитку пізнавальної ініціативності майбутніх педагогів дошкільної освіти. The study analyses the concepts of “initiative”, “cognitive initiative”, the essence of the concept “cognitive initiative of future preschool teachers”. The main stages of the development of cognitive initiative in future preschool teachers within a higher education institution are characterised. The article describes an exploratory experiment aimed at development cognitive initiative among future preschool teachers. Examples of questionnaires to determine the peculiarities of the development of cognitive initiative of future preschool teachers are presented.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23495
Розташовується у зібраннях:Кафедра дошкільної педагогіки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Mardarova Iryna.pdf1.4 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.