Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23334
Назва: | Можливості використання імерсивних технологій в закладі фахової передвищої освіти |
Інші назви: | Possibilities for using immersive technologies in higher education institutions |
Автори: | Листопад, Наталя Леонідівна Lystopad Natalia |
Ключові слова: | імерсивні технології доповнена реальність віртуальна реальність візуалізація Immersive technologies. augmented reality virtual reality visualisation |
Дата публікації: | 2025 |
Видавництво: | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського" |
Бібліографічний опис: | Листопад Н. Л. Можливості використання імерсивних технологій в закладі фахової передвищої освіти / Н. Л. Листопад // Актуальні проблеми філології і професійної підготовки фахівців у полікультурному просторі: Міжнародний журнал. - Вип. 8. - Харбін : Харбінський інженерний університет, 2025. - С. 82–85. |
Короткий огляд (реферат): | ): У статті розглядаються можливості використання імерсивних технологій у закладах фахової передвищої освіти. Акцентовано увагу на потенціалі доповненої та віртуальної реальності як інструментів активізації пізнавальної діяльності здобувачів освіти, підвищення рівня мотивації до навчання та формування практичних умінь у професійній підготовці. Проаналізовано роль візуалізації освітнього матеріалу у створенні інтерактивного освітнього середовища, що сприяє більш глибокому зануренню в освітній процес та забезпечує його ефективність. Визначено перспективи впровадження імерсивних технологій у освітній практиці та підкреслено їх значення для підготовки висококваліфікованих фахівців. The article discusses the possibilities of using immersive technologies in higher education institutions. Attention is focused on the potential of augmented and virtual reality as tools for stimulating cognitive activity among students, increasing their motivation to learn, and developing practical skills in professional training. The role of visualisation of educational material in creating an interactive educational environment that promotes deeper immersion in the educational process and ensures its effectiveness is analysed. The prospects for the implementation of immersive technologies in educational practice are identified and their importance for the training of highly qualified specialists is emphasised. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23334 |
Розташовується у зібраннях: | 2025 Вип. 8 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Current problems of philology and professional 2025 4.pdf | 1.07 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.