Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/2294
Title: | Використання методу „кейс-стаді” в розвитку увиразнення мовлення майбутніх вихователів |
Other Titles: | Use of the "case-stadium" method in the development of speech clarification of future educators |
Authors: | Руденко, Юлія Анатоліївна Rudenko, Yuliia Anatoliivna |
Keywords: | кейс-стаді модель навчання конкретні учбові ситуації вміння навички виразне читання увиразнення мовлення майбутні вихователі case studies model training specific training situation abilities skills expressive reading enrichment of speech future educators |
Issue Date: | 2012 |
Publisher: | Видавництво НПУ ім. В. П. Драгоманова |
Citation: | Руденко Ю. А. Використання методу „кейс-стаді” в розвитку увиразнення мовлення майбутніх вихователів // Вісник Інституту розвитку дитини. Серія : Філософія, педагогіка, психологія : зб. наук. пр. – Київ : Вид-во НПУ ім. В. П. Драгоманова, 2012. - № 22. - С. 115-120. |
Abstract: | В статті висвітлюється питання доцільності застосування методу „кейс - стаді” у процесі розвитку увиразнення мовлення майбутніх вихователів. Автором розглядається сутність традиційної та інтерактивної системи навчання у вищій школі. У статті аналізуються переваги та недоліки застосування метода „кейс - стаді” на сучасному етапі. The article highlights issues need to use the method of "case studies" in the process of enrichment of future teachers of speech. The author discusses the essence of traditional and interactive learning systems in higher education. This article analyzes the advantages and disadvantages of the method "case - studies" at this stage. |
URI: | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/2294 |
Appears in Collections: | Кафедра теорії та методики дошкільної освіти |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Vykorystannya metodu „kejs-stadi” v rozvytku uvyraznennya movlennya majbutnix vyxovateliv.pdf | 225.02 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.