Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22919
Назва: | Мовленнєва діяльність крізь призму синергетичної методології дошкільної лінгводидактики DOI |
Інші назви: | Speech activity through the prism of synergetic methodology of preschool language teaching |
Автори: | Фенко, М. Я. Кордиш, О. І. |
Ключові слова: | дошкільна лінгводидактика лінгвосинергетика синергетика методологія інтеграція еволюція мовленнєва діяльність preschool’s linguodidactics linguosynergetics synergetics methodology integration evolution |
Дата публікації: | 2025 |
Видавництво: | Видавничий дім «Гельветика» |
Бібліографічний опис: | Фенко М. Я. Мовленнєва діяльність крізь призму синергетичної методології дошкільної лінгводидактики DOI / М. Я. Фенко, О. І. Кордиш // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. 2025. – №1 (150). – С. 140 - 145. |
Короткий огляд (реферат): | Стрімкий розвиток новітніх наукових парадигм вимагає якісно нового підходу до аналізу дошкільної лінгводидактики та її інтерпретації з погляду постнекласичних теорій. Дошкільна лінгводидактика як галузь вимагає ґрунтовного та якісно нового дослідження з урахуванням новітніх наукових парадигм. Лінгводидактика – складна система. У зв’язку з чим синергетику вважаємо її новою філософією. У такому контексті можна говорити про синергетичну методологію дошкільної лінгводидактики як новий вимір освітнього процесу, тобто міждисциплінарний синтез. Новітній етап постнекласичної науки характеризований інтегративною тенденцією, а еволюційно-синергетична картина світу слугує схемою для опису, пояснення і передбачення динаміки складних систем будь-якої природи. Інтерпретація мови, мовлення та мовленнєвої діяльності як синергетичних систем зумовлена їх внутрішньою неоднорідністю, багатовимірністю, комунікативною відкритістю тощо. The rapid development of the latest scientific paradigms requires a qualitatively new approach to the analysis of preschool linguistic didactics and its interpretation from the point of view of post-non-classical theories. Preschool linguistic didactics as a branch requires thorough and qualitatively new research taking into account the latest scientific paradigms. Linguistic didactics is a complex system. In connection with which we consider synergetics to be its new philosophy. In this context, we can talk about the synergetic methodology of preschool linguistic didactics as a new dimension of the educational process, that is, interdisciplinary synthesis. The latest stage of post-non-classical science is characterized by an integrative tendency, and the evolutionary-synergetic picture of the world serves as a scheme for describing, explaining and predicting the dynamics of complex systems of any nature. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22919 |
Розташовується у зібраннях: | 2025 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Fenko Mariia.pdf | 317.33 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.