Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22612
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorТкач, О.-
dc.date.accessioned2025-07-01T11:22:57Z-
dc.date.available2025-07-01T11:22:57Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationТкач О. Штучний інтелект у роботі викладача інозменої мови : допомога чи конкуреція? / О. Ткач // Мовна освіта: виклики, перспективи та інновації: збірник наукових праць / за заг. ред. А. А. Юмрукуз. – Одеса: Магістр, 2025. – C. 64-65.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22612-
dc.description.abstractШтучний інтелект стрімко проникає у всі галузі життя, зокрема в освіту. Особливо помітним є його вплив у сфері викладання іноземних мов. Сучасні інструменти – від автоматизованих перекладачів до генеративних моделей, таких як ChatGPT – змінюють саму природу освітньої взаємодії. Це породжує ключове питання: чи виступає ШІ помічником викладача, чи загрозою його професійній ролі? Системи на базі ШІ здатні адаптувати навчальні завдання до індивідуальних потреб учня, ґрунтуючись на його попередніх помилках та рівні підготовки. Це відкриває нові горизонти для реалізації принципу індивідуального підходу.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectштучний інтелектuk
dc.subjectChatGPTuk
dc.subjectмовна освітаuk
dc.subjectвикладання іноземної мовиuk
dc.titleШтучний інтелект у роботі викладача інозменої мови : допомога чи конкуреція?uk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Мовна освіта: виклики, перспективи та інновації (2025)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Tkach.pdf599.63 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.