Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22473
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЛистопад, Наталя Леонідівна-
dc.contributor.authorLystopad, Natalia-
dc.date.accessioned2025-06-23T09:51:20Z-
dc.date.available2025-06-23T09:51:20Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationЛистопад Н. Л. Подкаст як інноваційний інструмент у професійній підготовці здобувачів фахової передвищої освіти. Забезпечення якості вищої освіти: матеріали VІІ Всеукраїнської науково-методичної конференції 09-11 квітня 2025 р. / ОНТУ; редкол.: Трішин Ф. А., Ланженко Л. О., Риженко Л. Д. та ін.; Одес. нац. технолог. ун-т. Одеса: ОНТУ, 2025. С. 668–671.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22473-
dc.description.abstractУ статті розглядається подкаст як інноваційний інструмент у системі професійної підготовки здобувачів фахової передвищої освіти. Проаналізовано педагогічний потенціал подкастів як засобу аудіального навчання, що сприяє розвитку самостійності, критичного мислення та навичок аудіювання у студентів. Особливу увагу приділено перевагам використання подкастів у формуванні професійних компетентностей, активізації навчальної мотивації та забезпеченні доступу до якісного освітнього контенту у зручному форматі. Наведено приклади успішного впровадження подкастів у освітні програми, окреслено напрями їх ефективного використання у закладах фахової передвищої освіти. The article considers the podcast as an innovative tool in the system of professional training of students of professional higher education. The article analyses the pedagogical potential of podcasts as a means of audio learning that promotes the development of independence, critical thinking and listening skills in students. Particular attention is paid to the advantages of using podcasts in the formation of professional competencies, activation of learning motivation and providing access to quality educational content in a convenient format. Examples of successful implementation of podcasts in educational programmes are provided, and the directions of their effective use in institutions of professional higher education are outlined.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherОНТУuk
dc.subjectподкастuk
dc.subjectінноваційні технологіїuk
dc.subjectпрофесійна підготовкаuk
dc.subjectфахова передвища освітаuk
dc.subjectаудіальний контентuk
dc.subjectцифрові ресурсиuk
dc.subjectкомпетентнісний підхідuk
dc.subjectpodcastuk
dc.subjectinnovative technologiesuk
dc.subjectprofessional traininguk
dc.subjectprofessional higher educationuk
dc.subjectaudio contentuk
dc.subjectdigital resourcesuk
dc.subjectcompetence-based approachuk
dc.titleПодкаст як інноваційний інструмент у професійній підготовці здобувачів фахової передвищої освітиuk
dc.title.alternativePodcast as an innovative tool in the professional training of students of higher educationuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Кафедра дошкільної педагогіки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Lystopad.pdf418.67 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.