Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22311
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПетінова, Оксана Борисівна-
dc.contributor.authorPetinova, Oksana Borysivna-
dc.date.accessioned2025-06-09T07:59:33Z-
dc.date.available2025-06-09T07:59:33Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationПетінова О. Критична педагогіка Пауло Фрейре у контексті академічної доброчесності здобувачів освіти / О. Петінова, О. Нестерова // Сучасна освіта і професійна підготовка воїнів: традиції, інновації та перспективи розвитку : матеріали I Всеукраїнської щорічної науково-практичної конференції 20 березня 2025 року. - Одеса: Військова академія, 2025. - С. 206-207.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22311-
dc.description.abstractСучасна віртуалізація життєвого часу у просторово-часовому континуумі характеризує принципово новий тип символічного існування суспільства, культури та людини. Глобальність цих процесів загострює не лише технічні та комунікаційні аспекти розвитку інформаційного суспільства, а й актуалізує широкий спектр складних світоглядних питань, соціокультурних проблем, породжених самим фактом формування цифрової людини. Однією з найважливіших сучасних проблем є проблема академічної культури та етики в освіті, академічної доброчесності учасників освітнього процесу. Сучасні науковці мають різні підходи до природи академічної доброчесності. Різні контексти академічної доброчесності можна розглядати з правової, соціологічної, педагогічної, історичної, філософської, епістемологічної точок зору. Відповідно до статті 42 Закону України «Про освіту», академічна доброчесність визначається як сукупність етичних принципів і норм, встановлених законодавством, яких повинні дотримуватися учасники освітнього процесу під час навчання, викладання та здійснення наукової (творчої) діяльності для забезпечення довіри до результатів навчання та/або наукових (творчих) досягнень (Закон України «Про освіту», Стаття 42).uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherОдеса : Військова академіяuk
dc.subjectкритинча педагогікаuk
dc.subjectпедагогіка Пауло Фрейреuk
dc.subjectсупільствоuk
dc.subjectакадемічна доброчестністьuk
dc.subjectкритичне мисленняuk
dc.subjectсоціокультурні проблемиuk
dc.titleКритична педагогіка Пауло Фрейре у контексті академічної доброчесності здобувачів освітиuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Кафедра філософії, соціології та менеджменту соціокультурної діяльності

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Petinova.pdf1.06 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.