Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22229| Title: | Професійна освіта через практику: ефективність проєктно-технологічного підходу |
| Authors: | Лисеменкова, С. С. |
| Keywords: | професійна освіта практика проєктно-технологічний підхід компетентність інтеграція виробниче навчання технологія навчання |
| Issue Date: | 2025 |
| Publisher: | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського" |
| Citation: | Лисеменкова С. С. Професійна освіта через практику: ефективність проєктно-технологічного підходу / С. С. Лисеменкова // Інноватика в освіті, дизайні та мистецтві : матеріали ІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю (м. Одеса, 24-25 квітня 2025 р.). - Одеса: Університет Ушинського, 2025. – С. 59-62. |
| Abstract: | У сучасних умовах розвитку суспільства, що базується на знаннях і технологіях, професійна освіта повинна забезпечити не лише засвоєння теоретичних знань, а й формування стійких практичних умінь, здатності до самостійного розв’язання фахових завдань. Саме тому одним із найбільш ефективних шляхів удосконалення професійної підготовки є впровадження проєктно-технологічного підходу, що дозволяє поєднати навчання з реальними умовами виробництва, сприяє формуванню професійної ідентичності та конкурентоспроможності майбутніх фахівців. |
| URI: | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22229 |
| Appears in Collections: | Інноватика в освіті, дизайні та мистецтві (2025) |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| Lysemenkova.pdf | 2.31 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.