Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22219
Назва: | Особливості підготовки майбутніх учителів природничо-математичних спеціальностей до формування STEM-компетентності учнів |
Автори: | Паламарюк, В. А. |
Ключові слова: | природничо-математична освіта STEM-освіта STEM-компетентність учителі природничо-математичних спеціальностей підготовка natural and mathematical education STEM education STEM competence teachers of natural sciences and mathematics specialties training |
Дата публікації: | 2025 |
Видавництво: | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К.Д. Ушинського» |
Бібліографічний опис: | Паламарюк В. А. Особливості підготовки майбутніх учителів природничо-математичних спеціальностей до формування STEM-компетентності учнів / В. А. Паламарюк // Наступність у навчанні математики в умовах реформи загальної середньої освіти: реалії та перспективи: збірник тез доповідей за матеріаліами Всеукраїнської науково-практичної конференції, 25 березня 2025 р. / Міністерство освіти і науки України, ДЗ «ПНПУ імені К.Д. Ушинського» [та ін..]. Одеса, 2025. – С 220-223 |
Короткий огляд (реферат): | Сучасні вектори оновлення системи освіти в Україні активізують педагогічний інтерес до проблеми формування математичного, природничого й наукового світогляду молоді. Концепція STEM-освіти декларує провідну роль математичного знання, актуалізує підготовку майбутніх учителів до її навчання на наукових засадах інтегративної методології. Вимагає спеціальної уваги система підготовки майбутніх учителів природничо-математичних спеціальностей до формування STEM-компетентностей учнів. The modern vectors of educational system renewal in Ukraine intensify pedagogical interest in the problem of forming mathematical, natural science, and scientific worldviews among young people. The STEM education concept declares the leading role of mathematical knowledge and emphasizes the preparation of future teachers to teach it on the scientific principles of integrative methodology. The system of training future teachers of natural sciences and mathematics specialties for the formation of STEM competencies in students requires special attention. STEM competence is defined as a construct based on a knowledge-functional foundation, supplemented by developed creative thinking, a complex of personal qualities, and individually assimilated values, which in synthesis allow a person to carry out innovative activities within various fields of knowledge. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22219 |
Розташовується у зібраннях: | Наступність у навчанні математики в умовах реформи загальної середньої освіти: реалії та перспективи (2025) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
69.pdf | 3.67 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.