Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22214
Title: | Формування методико-математичних компетентностей педагога засобами геймофікації |
Authors: | Саган, О. В. |
Keywords: | методико-математична компетентність вчитель математики гейміфікація methodological and mathematical competence gamification mathematics teacher |
Issue Date: | 2025 |
Publisher: | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К.Д. Ушинського» |
Citation: | Саган О. В. Формування методико-математичних компетентностей педагога засобами геймофікації / О. В. Саган // Наступність у навчанні математики в умовах реформи загальної середньої освіти: реалії та перспективи: збірник тез доповідей за матеріаліами Всеукраїнської науково-практичної конференції, 25 березня 2025 р. / Міністерство освіти і науки України, ДЗ «ПНПУ імені К.Д. Ушинського» [та ін..]. Одеса, 2025. – С 201-205 |
Abstract: | Розкривається роль гейміфікації у формуванні методико-математичної компетентності педагогів. Проведено аналіз існуючих підходів і представлено результат експерименту щодо ефективності використання ігрових технологій у професійній підготовці. Запропоновано рекомендації щодо впровадження гейміфікації в процес підготовки вчителів математики. The role of gamification in the formation of methodological and mathematical competence of teachers is revealed. An analysis of existing approaches is conducted and the result of an experiment on the effectiveness of using game technologies in professional training is presented. Recommendations are offered for the implementation of gamification in the process of training mathematics teachers. |
URI: | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22214 |
Appears in Collections: | Наступність у навчанні математики в умовах реформи загальної середньої освіти: реалії та перспективи (2025) |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.