Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22214
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСаган, О. В.-
dc.date.accessioned2025-05-23T12:35:51Z-
dc.date.available2025-05-23T12:35:51Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationСаган О. В. Формування методико-математичних компетентностей педагога засобами геймофікації / О. В. Саган // Наступність у навчанні математики в умовах реформи загальної середньої освіти: реалії та перспективи: збірник тез доповідей за матеріаліами Всеукраїнської науково-практичної конференції, 25 березня 2025 р. / Міністерство освіти і науки України, ДЗ «ПНПУ імені К.Д. Ушинського» [та ін..]. Одеса, 2025. – С 201-205uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22214-
dc.description.abstractРозкривається роль гейміфікації у формуванні методико-математичної компетентності педагогів. Проведено аналіз існуючих підходів і представлено результат експерименту щодо ефективності використання ігрових технологій у професійній підготовці. Запропоновано рекомендації щодо впровадження гейміфікації в процес підготовки вчителів математики. The role of gamification in the formation of methodological and mathematical competence of teachers is revealed. An analysis of existing approaches is conducted and the result of an experiment on the effectiveness of using game technologies in professional training is presented. Recommendations are offered for the implementation of gamification in the process of training mathematics teachers.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К.Д. Ушинського»uk
dc.subjectметодико-математична компетентністьuk
dc.subjectвчитель математикиuk
dc.subjectгейміфікаціяuk
dc.subjectmethodological and mathematical competenceuk
dc.subjectgamificationuk
dc.subjectmathematics teacheruk
dc.titleФормування методико-математичних компетентностей педагога засобами геймофікаціїuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Наступність у навчанні математики в умовах реформи загальної середньої освіти: реалії та перспективи (2025)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
64.pdf3.67 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.