Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22187
Title: Методичні аспекти викладання векторів у шкільному курсі математики
Authors: Семенова, О. В.
Keywords: міжпредметні зв’язки
фізика, математика
вектори
interdisciplinary connections
physics
mathematics
vectors
Issue Date: 2025
Publisher: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К.Д. Ушинського»
Citation: Семенова О. В. Методичні аспекти викладання векторів у шкільному курсі математики / О. В. Семенова // Наступність у навчанні математики в умовах реформи загальної середньої освіти: реалії та перспективи: збірник тез доповідей за матеріаліами Всеукраїнської науково-практичної конференції, 25 березня 2025 р. / Міністерство освіти і науки України, ДЗ «ПНПУ імені К.Д. Ушинського» [та ін..]. Одеса, 2025. – С 158-160
Abstract: У доповіді йдеться про міжпредметний зв’язок фізики та математики. Фізика використовує математичні інструменти, такі як алгебра, геометрія, диференційне та інтегральне числення, для аналізу і моделювання природних явищ. У той же час, математичні абстракції знаходять застосування у фізиці, наприклад, у вигляді векторів, які описують явища, такі як сила чи швидкість. Математичні моделі дозволяють учням досліджувати складні процеси, такі як т рух планет чи електромагнітні хвилі. Така взаємодія сприяє розвитку логіки, аналітичного мислення і практичного застосування знань у різних сферах, від технологій до економіки. Інтегроване навчання цих дисциплін допомагає формувати системне бачення та розуміння зв’язку між теорією й практикою. The article discusses the interdisciplinary connection between physics and mathematics, which is an important aspect of scientific cognition. Physics uses mathematical tools, such as algebra, geometry, differential and integral calculus, for analyzing and modeling natural phenomena. At the same time, mathematical abstractions find application in physics, for instance, as vectors that describe phenomena such as force or velocity. Mathematical models allow students to explore complex processes, such as the motion of planets or electromagnetic waves. This interaction fosters the development of logic, analytical thinking, and practical application of knowledge in various fields, from technology to economics. Integrated learning of these disciplines helps to form a systemic vision and understanding of the relationship between theory and practice.
URI: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22187
Appears in Collections:Наступність у навчанні математики в умовах реформи загальної середньої освіти: реалії та перспективи (2025)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
49.pdf3.67 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.