Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22186
Title: Роль і місце тверджень типу "перебору основ" у курсах математики закладів загальної середньої освіти
Authors: Синюкова, Олена Миколаївна
Sinyukova, Olena Mykolaivna
Keywords: математика
розвиток логічного мислення учнів
міркування від супротивного
твердження типу «перебору основ»
mathematics
development of logical thinking of students
reasoning on the contrary
statements of the type of “item-by-item examinations of the grounds”
Issue Date: 2025
Publisher: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К.Д. Ушинського»
Citation: Синюкова О. М. Роль і місце тверджень типу "перебору основ" у курсах математики закладів загальної середньої освіти / О. М. Синюкова // Наступність у навчанні математики в умовах реформи загальної середньої освіти: реалії та перспективи: збірник тез доповідей за матеріаліами Всеукраїнської науково-практичної конференції, 25 березня 2025 р. / Міністерство освіти і науки України, ДЗ «ПНПУ імені К.Д. Ушинського» [та ін..]. Одеса, 2025. – С 155-158
Abstract: Проаналізовано роль і місце тверджень спеціального виду курсів математики закладів загальної середньої освіти, обґрунтування правильності яких вимагає окремої уваги учителів. The role and the place of statements of special type of math courses of institutions of general secondary education that need particular attention of teachers are analysed.
URI: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22186
Appears in Collections:Наступність у навчанні математики в умовах реформи загальної середньої освіти: реалії та перспективи (2025)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
48.pdf3.67 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.