Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22186
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Синюкова, Олена Миколаївна | - |
dc.contributor.author | Sinyukova, Olena Mykolaivna | - |
dc.date.accessioned | 2025-05-23T09:05:30Z | - |
dc.date.available | 2025-05-23T09:05:30Z | - |
dc.date.issued | 2025 | - |
dc.identifier.citation | Синюкова О. М. Роль і місце тверджень типу "перебору основ" у курсах математики закладів загальної середньої освіти / О. М. Синюкова // Наступність у навчанні математики в умовах реформи загальної середньої освіти: реалії та перспективи: збірник тез доповідей за матеріаліами Всеукраїнської науково-практичної конференції, 25 березня 2025 р. / Міністерство освіти і науки України, ДЗ «ПНПУ імені К.Д. Ушинського» [та ін..]. Одеса, 2025. – С 155-158 | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22186 | - |
dc.description.abstract | Проаналізовано роль і місце тверджень спеціального виду курсів математики закладів загальної середньої освіти, обґрунтування правильності яких вимагає окремої уваги учителів. The role and the place of statements of special type of math courses of institutions of general secondary education that need particular attention of teachers are analysed. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К.Д. Ушинського» | uk |
dc.subject | математика | uk |
dc.subject | розвиток логічного мислення учнів | uk |
dc.subject | міркування від супротивного | uk |
dc.subject | твердження типу «перебору основ» | uk |
dc.subject | mathematics | uk |
dc.subject | development of logical thinking of students | uk |
dc.subject | reasoning on the contrary | uk |
dc.subject | statements of the type of “item-by-item examinations of the grounds” | uk |
dc.title | Роль і місце тверджень типу "перебору основ" у курсах математики закладів загальної середньої освіти | uk |
dc.type | Article | uk |
Розташовується у зібраннях: | Наступність у навчанні математики в умовах реформи загальної середньої освіти: реалії та перспективи (2025) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
48.pdf | 3.67 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.