Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22186
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСинюкова, Олена Миколаївна-
dc.contributor.authorSinyukova, Olena Mykolaivna-
dc.date.accessioned2025-05-23T09:05:30Z-
dc.date.available2025-05-23T09:05:30Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationСинюкова О. М. Роль і місце тверджень типу "перебору основ" у курсах математики закладів загальної середньої освіти / О. М. Синюкова // Наступність у навчанні математики в умовах реформи загальної середньої освіти: реалії та перспективи: збірник тез доповідей за матеріаліами Всеукраїнської науково-практичної конференції, 25 березня 2025 р. / Міністерство освіти і науки України, ДЗ «ПНПУ імені К.Д. Ушинського» [та ін..]. Одеса, 2025. – С 155-158uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22186-
dc.description.abstractПроаналізовано роль і місце тверджень спеціального виду курсів математики закладів загальної середньої освіти, обґрунтування правильності яких вимагає окремої уваги учителів. The role and the place of statements of special type of math courses of institutions of general secondary education that need particular attention of teachers are analysed.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К.Д. Ушинського»uk
dc.subjectматематикаuk
dc.subjectрозвиток логічного мислення учнівuk
dc.subjectміркування від супротивногоuk
dc.subjectтвердження типу «перебору основ»uk
dc.subjectmathematicsuk
dc.subjectdevelopment of logical thinking of studentsuk
dc.subjectreasoning on the contraryuk
dc.subjectstatements of the type of “item-by-item examinations of the grounds”uk
dc.titleРоль і місце тверджень типу "перебору основ" у курсах математики закладів загальної середньої освітиuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Наступність у навчанні математики в умовах реформи загальної середньої освіти: реалії та перспективи (2025)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
48.pdf3.67 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.