Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22185
Назва: Реалізація індивідуальних проєктів в рамках позакласної роботи
Автори: Папач, Ольга Іванівна
Papach, Olha Ivanivna
Трохимчук, Н. А.
Ключові слова: позакласна робота
індивідуальна проєктна діяльність
формування і розвиток дослідницької компетентності
етапи реалізації проєкту
extracurricular work
individual project activity
formation and development of research competence
stages of project implementation
Дата публікації: 2025
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К.Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Папач О. І., Трохимчук Н. А. Реалізація індивідуальних проєктів в рамках позакласної роботи / О. І. Папач, Н. А. Трохимчук // Наступність у навчанні математики в умовах реформи загальної середньої освіти: реалії та перспективи: збірник тез доповідей за матеріаліами Всеукраїнської науково-практичної конференції, 25 березня 2025 р. / Міністерство освіти і науки України, ДЗ «ПНПУ імені К.Д. Ушинського» [та ін..]. Одеса, 2025. – С 151-155
Короткий огляд (реферат): У тезах розглядаються можливості позакласної роботи з математики з впровадження індивідуальної проєктної діяльності учнів. Автори на прикладі створення стереометричних моделей многогранників демонструють застосування проєктної діяльності, спрямованої на поглиблення математичних знань та розвиток дослідницької компетентності через самостійне проходження всіх етапів проєкту. Тези містить етапи організації проєктної діяльності та фрагмент інструкції з розрахунку параметрів макету зрізаної чотирикутної піраміди. Автори роблять висновок, що індивідуальна проєктна діяльність є потужним інструментом для підвищення якості математичної освіти та підготовки учнів до успішної самореалізації. The theses explore the possibilities of extracurricular mathematics activities with the implementation of individual project work for students. Using the example of creating stereometric models of polyhedra, the authors demonstrate the application of project activities aimed at deepening mathematical knowledge and developing research competence through independent completion of all project stages. The theses include the stages of organizing project activities and a fragment of instructions for calculating the parameters of a model of a truncated quadrangular pyramid. The authors conclude that individual project work is a powerful tool for improving the quality of mathematics education and preparing students for successful self-realization..
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22185
Розташовується у зібраннях:Наступність у навчанні математики в умовах реформи загальної середньої освіти: реалії та перспективи (2025)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
47.pdf3.67 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.